HTML

Győri István

Képei

Elérhetőségeim

Győri István

1068 Budapest Felsőerdősor u.1 I/10

Telefonszám: 3 -526 -413

Mobil: 06 - 30 - 365 - 5557

E- mail: anicili@freemail.hu

Szakmai önéletrajz

Győri... 2002.01.01. 11:06

Győri István

festőművész

Szakmai önéletrajza

 

1957 - ben    születtem Budapesten.

1964 - 1971  Budapest XIII.ker. Sziget utcai Általános Iskola

1971 - 1973  Budapest XIII. ker. Kilián György Gimnázium - biológia tagozat

1973 - 1977  Képző- és Iparművészeti Szakközépiskola  - könyvműves-szak

1977 - 1978  Budapest XIII.ker Róbert K.krt.Nevelőintézet - kép.nélk.rajztanár

                        Magyar Televízíó -díszletfestő

1978 - 1989  Középülettervező Vállalat - könyvkötő - képzőművész

1988 -           óta vagyok Stúdió tag - jelenleg tiszteletbeli tag -: (FKSE)

                       2 évig a Stúdió társelnöke voltam, Jelenszky Istvánnal.

1989 - től     a Magyar Képzőművészeti Egyetemen dolgozom Kiállítási 

                      Referensként az intézmény kiállításainak szervezésével,

                      készítésével foglalkozom.

1991 - ben     végeztem Nyíregyházán, a Bessenyei György Tanárképző Főiskola rajz

                        szakán.

1993 - tól        MAOE - tag ( Magyar Alkotóműv.Orsz.Egyesülete)

1994 - ben      végeztem a Magyar Képzőművészeti Főiskola festő szakán.

                         Mesterem Nagy Gábor festőművész .

                          Egyúttal a főiskola művésztanár szakát is elvégeztem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoriistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr51565889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása